شناسهٔ خبر: 171711 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی خبر داد؛

آغاز اجرای عملیات اصلاح ۱۰ نقطه حادثه خیز جاده‌های آذربایجان‌شرقی

مدیر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات اصلاح ۱۰ نقطه حادثه‌خیز جاده‌های استان آغاز شده و تا پایان آبان ماه امسال این عملیات به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بیان اینکه در مجموع ۲۵ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان شناسایی شده بود، افزود: از این تعداد پنج نقطه حادثه‌خیز از سال‌های گذشته شناسایی و عملیات اصلاح آن‌ها نیز انجام شد.

وی اظهار کرد: در سال گذشته ۱۰نقطه حادثه خیز در استان با صرف ۶۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی اصلاح شد و امسال نیز ۱۰ نقطه دیگر اصلاح می‌شود تا عملیات تمام ۲۵ نقطه شناسایی شده در آذربایجان شرقی به پایان برسد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: برای اصلاح ۲۵ نقطه حادثه‌خیز جاده‌های استان در مجموع ۶ هزار میلیارد ریال اختصاص یافته است.

علیزاده با بیان اینکه پنج تقاطع غیرهمسطح نیز در جاده‌های آذربایجان شرقی در حال اجراست، ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح‌ها دارای بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و تلاش می‌شود تا پایان شهریور تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

وی با بیان اینکه تکمیل این پل‌ها تاثیر به‌سزایی در کاهش تصادفات جاده‌ای استان ایفا می‌کند، یادآور شد: برای تکمیل این تقاطع ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.